Top

Blog

Ako bude prebiehať váš (nielen) prvý webinár?

Ak sme vo vás vyvolali záujem a najmä chuť absolvovať niektorý z nami ponúkaných webinárov, nasledujúce riadky určite oceníte. Prezradíme vám, ako táto najmodernejšia forma vzdelávania prebieha a v nadväzujúcom článku tiež to, čo od nej možno očakávať.

Zvedavosť, rešpekt, strach z nepoznaného. Aj to sú pocity, ktoré človekom lomcujú pred väčšinou nových skúseností. My vás ale nechceme zaťažovať zbytočnými obavami. Preto vám vysvetlíme, ako webináre spoločnosti Consulting & Education Partners prebiehajú, a prečo by ste sa na ne mali vyslovene tešiť.
Pokiaľ chcete byť informovaní o kurzoch, ktoré pre vás pripravujeme, zaregistrujte sa k odberu newslettrov. To je základ, vďaka ktorému vám neunikne žiadna čerstvá novinka. Potom stačí vybrať si požadovaný kurz a systém vás automaticky zaeviduje do databázy. Kapacita každého webinára je maximálne 20 účastníkov. To je ideálny počet pre efektívnu komunikáciu účastníkov spolu s lektorom.

S nami nezabudnete
Pripomenutie blížiaceho sa kurzu formou sms určite ocenia zábudlivé povahy i pracovne vyťažené osoby. Jeden deň pred začiatkom kurzu sa s vami spojí aj náš administrátor. Skontroluje vám internetové pripojenie a sprístupní elektronické učebné materiály. Získate tak dostatok času na ich otestovanie (ako si robiť poznámky, editovať texty a pod.).

Deň D … začíname!
V deň konania kurzu sa prihlásite do tzv. virtuálnej učebne. Zdôrazňujeme slovo virtuálnej – nezabúdajte, že nemusíte nikam chodiť. Administrátor skontroluje pripojenie všetkých zúčastnených, vzájomnú viditeľnosť a počuteľnosť. Už po chvíli každý účastník na monitore pred sebou zbadá virtuálnu miestnosť a v nej lektora, ostatných účastníkov aj učebný text.

Tri časti, tri testy
Prvá časť kurzu trvá 45 minút a keďže proces vzdelávania je založený na vzájomnej interakcii účastníkov s lektorom, počas celej doby je možné klásť mu otázky. Je len na vás, či zvolíte mikrofón alebo chat pre väčšiu anonymitu. Po tejto dobe nasleduje krátka prestávka a test na overenie nadobudnutých informácií z prvej časti kurzu. Totožný scenár sa opakuje aj v prípade druhej a tretej časti kurzu. Jeho záver je potom venovaný diskusii, prípadne ďalším doplňujúcim otázkam.

V porovnaní s prezenčnými formami vzdelávania webinár poskytuje väčšiu flexibilitu. Každá informácia je zdieľaná na monitoroch účastníkov a samozrejme na interaktívnej tabuli. Lektor má možnosť rozdeliť účastníkov do skupín, umožniť im tak pracovať v tíme, respektíve vytvárať „súťažné“ skupinky pre ešte väčšiu interakciu.

Okamžitá dostupnosť
Účastník si elektronické učebné materiály, vrátane poznámok, sťahuje a ukladá do svojho počítača. Má na to až tridsať dní. Do uplynutia tejto lehoty sú materiály držané na serveri vzdelávacej inštitúcie v konte účastníka. Po uplynutí stanoveného času budú materiály z jeho konta vymazané.

Odber noviniek

Prihláste sa na pravidelný odber informácií o našich aktivitách